دسته‌بندی نشده

علت بوق زدن اتو پرس

چرا اتو‌ پرس بوق می‌زند؟

علت بوق زدن اتو پرس

بوق زدن اتو  یکی از شایعترین مشکلات در حین استفاده از این دستگاه میباشد. این مشکل می تواند دارای ریشه های مختلفی باشد و شما را نیازمند به تعمیر اتوپرس نماید. در ادامه به بررسی علت بوق زدن اتو پرس و راهکارهای رفع آن خواهیم پرداخت.

"<yoastmark

1- بوق زدن اتو پرس: نوسانات ولتاژ

اگر در زمینه استفاده از اتو پرس مبتدی هستید، باید به این نکته توجه داشته باشید که ولتاژ برق اتو با ولتاژ برق شهری سازگار باشد. برق شهری به شدت افت ولتاژ دارد و می‌تواند نوسانات زیادی داشته باشد. این نوسانات زیاد می‌تواند علت بوق زدن اتو پرس را فراهم کند.
پس برای حل این مشکل، محافظت از اتو و قطعات الکترونیکی آن، باید اتوپرس را به یک محافظ برق متصل کرده و از اتصال مستقیم آن به منبع تغذیه خودداری نمایید. برای حل علت بوق زدن اتو پرس، باید دستگاه را ماهیانه ۴ الی ۵ بار روشن کرده و از آن استفاده کنید. با اینکار سیستم برد الکتریکی دستگاه، تقویت شده و طول عمر اتو پرس افزایش می‌یابد.

 

2- بوق زدن اتو پرس: خرابی برد الکتریکی اتو پرس

در تمام اتو پرس ها برد الکتریکی کار گذاشته شده است. به جرئت می‌توان گفت مهم‌ترین قسمت اتوپرس برد الکتریکی آن است. وقتی برد اتوپرس دچار مشکل شود، اتوپرس بوق میزند و عملکرد وکارایی آن مختل می‌شود. این رخداد در نهایت موجب بخار ندادن و گرم نشدن اتوپرس خواهد شد. این خطا نشات گرفته از استفاده نکردن طولانی مدت از اتوپرس و یا قدیمی بودن دستگاه نیز میباشد. برای رفع  مشکل علت بوق زدن اتو پرس پیش از هرچیز باید اتو پرس را خاموش کرد، چراکه تعمیر اتوپرس را باید به متخصص این حرفه بسپاریم.

 

3- بوق زدن اتو پرس: آلارم تعویض فیلتر

لازم به ذکر است که در برخی از اتوپرس‌ها صدای بوق نشان دهنده آلارم تعویض فیلتر میباشد. به این معنا که فیلتر جدید باید جایگزین فیلتر قدیمی شود. چراکه در برخی مدلها و برندها اتو پرس، کثیف بودن فیلتر با استفاده از بوق به کاربر اعلام میشود. رفع این مشکل، پیدا کردن عیب و تعمیر اتوپرس حتما باید توسط تکنیسین و افراد متخصص اتوپرس صورت بگیرد.

علت بوق زدن اتو پرس

علت بوق زدن اتو پرس

نتیجه گیری
علت بوق زدن اتو پرس میتواند امری نگران کننده در حین استفاده از دستگاه باشد. اما با قرار گرفتن در این شرایط به هیچ عنوان اقدام به هیچ حرکتی نکنید. چراکه پیش از هرچیز بایستی اتصالات برق دستگاه قطع شود. بوق زدن اتوپرس میتواند علل ساده همچون گرفتگی فیلتر و یا ریشهای همچون نقص برد الکتریکی داشته باشد. بنابراین چنانچه دارای سررشته در این حیطه نیستید به هیچ عنوان اقدام به باز نمودن دستگاه نکنید و تعمیر اتوپرس را به متخصصین حرفهای بسپارید.

تعمیر علت بوق زدن اتو پرس در بتا سرویس:

  • تماس تلفنی و انجام مشاوره جهت تعمیر اتو پرس توسط تکنسینهای بتا سرویس.
  • در صورتیکه با مشاوره تلفنی تعمیر اتو پرس  شما عیب یابی نشد، می توانید از پیک های ویژه ما برای ارسال اتوپرس خود به تعمیر گاه بتا سرویس جهت تعمیر اقدام نمایید .
  • کلیه خدمات بتا سرویس دارای سه ماه ضمانت میباشد .
  • توجه توجه : چنانچه قصد تحویل اتوپرس به کارگاه بابت تعمیرات را داشتید میتوانید همه روزه از 8  الی18 از پیکهای ویژه بتا سرویس استفاده نمایید ( جهت کسب اطلاعات بیشتر کلیک نمایید )

 

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۰ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *