آموزش, استفاده درست از وسایل, راهنمای خرید

نکات مهم هنگام خرید اتوپرس

خرید اتوپرس

راهنمای خرید اتو پرس

برای خرید اتو پرس مناسب و با کیفت مورد نظر خود به نکات زیر توجه نمایید:

اتو پرس

راهنمای خرید اتو پرس

 

 

  1. برند: سعی کنید پس از تحقیق، بهترین برند را برای خرید اتوپرس انتخاب کنید.
  2. توان دستگاه: توان دستگاه قدرت اتوپرس یکی از فاکتورهایی است که باید هنگام خرید مد نظر قرار گیرد. به طور مثال اگر شما بیشتر پارچه هایی از جنس الیاف طبیعی مثل ابریشم، کتان و … و یا از پارچه های ضخیم مانند جین و …استفاده میکنید، اتو پرسی با قدرت بخار دهی بالا احتیاج دارید و یا اگر از پارچه هایی با الیاف مصنوعی یا ترکیبی استفاده می کنید به اتوی با قدرت بخاردهی بالایی احتیاج ندارید. در کل خرید هایی که با قابلیت بخار کف هستند پیشنهاد می شود.
  3. کاتریج ضد رسوب: کاتریج ضد رسوب موجب تصفیه ۹۹% مواد معدنی موجود در آب میشود. این کاتریج با کاهش سطح مواد معدنی موجب افزایش طول عمر دستگاه به میزان ۳ الی ۴ برابر میگردد. که در خرید اتوپرس باید مورد توجه قرار گیرد.
  4. سیستم EMC : سیستم EMC کنترل کننده مواد معدنی آب  است. این سیستم به طور هوشمند سطح مواد معدنی آب را کنترل می کند نصب سنسور های هوشمند به دو منظور انجام می گیرد:
    1. در صورت بالا بودن مواد معدنی آب از حد مجاز دستگاه به شما اخطار میدهد.
    2. در تمام شدن عمر فیلتر ضد رسوب دستگاه به طور هوشمند به مخاطب اخطار میدهد.
  5. جنس کفه: جنس کفه زیر اتو پرس باید از جنس فلز باشد. کفه چوب باعث میگردد بعد از مدت کوتاهی به علت تماس مکرر با بخار آب باعث تبله شدن واز بین رفتن کفه شود که در این میان اتو پرس با کفه فلزی پیشنهاد میشود. لازم به ذکر است جنس کفه اتو پرس های بخار از کف از نوعی آلومینیوم برتر دایکست میباشد که در میان تمامه اتوپرسی ها خاصیت برتری دارند.
  6. تقویت کننده بخار یا بوستر: Booster سیستم جدیدی است که موجب تقویت بخار به میزان حداقل ۳۰% میشود. بوستر برای پارچه هایی که نیازمند بخار بیشتر هستند بسیار مناسب هستند که در هنگام خرید نکته مهمی هستند که خریداران باید توجه داشتنه باشند.

برخی دیگر از ویژگیهایی که هنگام خرید اتوپرس باید مد نظر قرار گیرد:

  1. دیگ بخار: بسیاری ازاتو پرس هایی که در بازار هستند مجهز به این سیستم نمیباشند دیگ بخار موجب میشود که اتوپرس شما حتا تا دقیقه های متوالی قدرت بخار سازی داشته باشند در صورتی که اتو پرس هایی که سیستم بخارشان از بالا هستند پس از حداکثر 20 ثانیه بخار ممتد باعث قطع بخار، آبریزی از سطح کفه بالایی و کاهش ناگهانی دمای صفحه میشود که در این میان فقط اتوپرس های بخار از کف که قدرت بالای بخار سازی دارند از این ویژگی برخوردار هستند.
  2. صفحه نمایشگر: دیجیتال یا آنالوگ توجه داشته باشید که اتو پرسی که می خرید چه نوع کنترلی دارد اتو پرس ها معمولاٌ به دو شکل آنالوگ و دیجیتال عرضه می شوند برخی به کار کردن با اتو های آنالوگ یا همان پیچی یا ریلی عادت دارند و برخی نیز کنترل های دیجیتالی را ترجیح می دهند که در کل کنترل های دیجیتالی به دلیل کاربرد ساده تر مخاطب بیشتری دارد.
  3. دسته اتوپرس : انتخاب شکل دسته اتو پرس امری سلیقه ای است و  شما مختار به انتخاب هر یک از مدل ها می باشید و فرقی در عملکرد دستگاه ندارد.
  4. پایه اتوپرس: برخی از پایه ها که اصطلاحاً تلسکوپی نامیده می شوند قابلیت تنظیم ارتفاع دارند و مدل های دیگر که اصلی نامیده می شود و امکان تنظیم ارتفاع در دو مرحله دارند. که در کل پایه هایی که از جنس پروفیل ساخته میشود پیشنهاد میشود زیرا دارای استحکام و مقاومت بیشتری نسبت به پایه های تلسکوپی برخوردار میباشند.

 

بتا سرویس با چندین سال تجربه و تکنسینهای مجرب ، متعهد و آموزش دیده افتخار دارد تعمیر اتوپرس بکو را با ارائه ضمانت نامه 3 ماهه تعمیر نماید .

 

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۳ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *